כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד - רונאלדו: "הייתי מחתים את עצמי לעוד 10 שנים" - ספורט 5 ... / שיאן הכיבושים הוא כריסטיאנו רונאלדו, עם 404 שערים, מתוכם 285 שערי ליגה.

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד - רונאלדו: "הייתי מחתים את עצמי לעוד 10 שנים" - ספורט 5 ... / שיאן הכיבושים הוא כריסטיאנו רונאלדו, עם 404 שערים, מתוכם 285 שערי ליגה.. הבלאנקוס שמרו על פער שש הנקודות מברצלונה. שיאן הכיבושים הוא כריסטיאנו רונאלדו, עם 404 שערים, מתוכם 285 שערי ליגה. לא כולן של רונלדו, אך ההנחה היא שכחצי מסך החולצות שנמכרו היו עם שמו של רונלדו (זו הערכה נדיבה מאחר שהמועדון מלא בכוכבים בינלאומיים פופולריים במדינותיהם). To connect with ‎כריסטיאנו רונאלדו‎, join facebook today. הערב (חמישי) נחשף שיתוף פעולה נוסף של כריסטיאנו עם מקורות ישראלים.

מי שהשיג את אחד הכרטיסים האחרונים לשם, הוא כריסטיאנו רונאלדו, האיש שאחרי עוד הופעה. Make social videos in an instant: ריאל מדריד מזוהה עם הצלחה ומצוינות מאז היווסדה. To connect with ‎כריסטיאנו רונאלדו‎, join facebook today. דף צביעה של קבוצת הכדורגל ריאל מדריד ,רונאלדו מחכה רק לכם , קדימה צבעו אותו!

1 באפריל הספרדי: רונאלדו יחזיר את כדור הזהב
1 באפריל הספרדי: רונאלדו יחזיר את כדור הזהב from s3-eu-west-1.amazonaws.com
לא כולן של רונלדו, אך ההנחה היא שכחצי מסך החולצות שנמכרו היו עם שמו של רונלדו (זו הערכה נדיבה מאחר שהמועדון מלא בכוכבים בינלאומיים פופולריים במדינותיהם). לא לחינם הוא יצא בהודעה רשמית של ריאל מדריד. כבר ראיתם בעבר את כריסטיאנו רונאלדו, כוכב ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל שזכה בכל תואר אפשרי (טוב, למעט המונדיאל), מככב על המסך בפרסומות ישראליות ואף מדבר עברית. בעליל הרגיז, כוכב ריאל מדריד אמר כי הוא לא מעוניין. השניים פגשו את הילד ומשפחתו לאחר משחק של ריאל מדריד באצטדיון סנטיאגו ברנבאו והחליטו לממן לילד טיפול בבית חולים פרטי במדריד. ריאל מדריד נאלצה להסתדר במשחק ללא כוכב הקבוצה הבלתי מעורער, כריסטיאנו רונאלדו הפורטוגלי, שפצוע כבר תקופה ארוכה. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. רונאלדו עושה תחרות עם בוגאטי.

על כריסטיאנו רונאלדו, אותו רכש בסכום שיא בקיץ 2009 ממנצ'סטר יונייטד, אמר פרס:

שיאן הכיבושים הוא כריסטיאנו רונאלדו, עם 404 שערים, מתוכם 285 שערי ליגה. אם כריסטיאנו רונאלדו יעזוב את ריאל מדריד, אמר סוכן העל, הוא לנצח יהיה אסיר תודה עבור המועדון, הנשיא, הקבוצה כל אנשי הצוות בלי יוצא מהכלל והאוהדים. Make social videos in an instant: לאחרונה, כריסטיאנו רונאלדו (32) הפך לאב תאומים באמצעות אמהות פונדקאית, בעוד שמועה מספרת שחברתו, ג'ורג'ינה רודריגז (22), גם היא עם ג'ורג'ינה רודריגז, שחקן ריאל מדריד הוא אמר להיות היכרויות מאז השנה שעברה. ריאל מדריד סיכמה עם מנצ'סטר יונייטד על רכישת כריסטיאנו רונאלדו, השחקן הטוב ביותר בעולם, בתמורה לסכום שיא של 94 מיליון יורו. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה עם 20.2 מיליון לישט. דווקא לאחר השער, התעוררה ברצלונה, ואילו מדריד הלכה אחורה והגנה על שערה שלה. הערב (חמישי) נחשף שיתוף פעולה נוסף של כריסטיאנו עם מקורות ישראלים. דף צביעה של קבוצת הכדורגל ריאל מדריד ,רונאלדו מחכה רק לכם , קדימה צבעו אותו! הילד בן השבע, כריסטיאנו רונאלדו הבן והתינוקות. כבר ראיתם בעבר את כריסטיאנו רונאלדו, כוכב ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל שזכה בכל תואר אפשרי (טוב, למעט המונדיאל), מככב על המסך בפרסומות ישראליות ואף מדבר עברית. השניים פגשו את הילד ומשפחתו לאחר משחק של ריאל מדריד באצטדיון סנטיאגו ברנבאו והחליטו לממן לילד טיפול בבית חולים פרטי במדריד. חלוצה של מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי, התמקם במקום השישי עם 18.8 מיליון לישט.

הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו העניק ראיון בערוץ הטלוויזיה cnn ספרד, עם סדרה חדשה של אוזניות המופעלת בארה ב, אבל הראיון לא הלך כפי שרצה החלוץ המפורסם. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. כריסטיאנו רונאלדו המדהים בעוד אוסף ביצועים! רונאלדו עושה תחרות עם בוגאטי. הוא אחד מהאגדות הכי גדולות שלנו וכמו כריסטיאנו רונאלדו הוא יודע שזה תמיד יהיה הבית שלנו.

שלושער לרונאלדו, ריאל מדריד בחצי הגמר
שלושער לרונאלדו, ריאל מדריד בחצי הגמר from images1.ynet.co.il
To connect with ‎כריסטיאנו רונאלדו‎, join facebook today. הבלאנקוס שמרו על פער שש הנקודות מברצלונה. כריסטיאנו רונאלדו טיפים להצלחה ומוטיבציה. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: חלוצה של מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי, התמקם במקום השישי עם 18.8 מיליון לישט. הערב (חמישי) התייחס לכך לראשונה סוכנו, ז'ורז'ה מנדש, באופן רשמי. הכדורגלן הפורטוגלי וחלוץ קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, כבר אינו הספורטאי המכניס בעולם לאחר שהודח מראש דירוג 100 הספורטאים המרוויחים של פורבס על ידי המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר.

עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו את ריאל מדריד ליובנטוס נראית פחות או יותר סגורה.

על זינדין זידאן עוד אחד שייזכר אצלנו לנצח. שחקן ריאל מדריד משתגע ומקבל אדום. סכום ההעברה עליו הודיעה יובה הוא 100 מיליון אירו ורונאלדו חתם לארבע שנים בהן ירוויח 120 מיליון אירו בסך הכל (30 תשע שנים וכמה ימים אחרי שנרכש על ידי ריאל מדריד והפך לשחקן היקר בהיסטוריה (94 מיליון אירו), רונאלדו השלים את המעבר לענקית האיטלקית וינסה לעזור לה לזכות בליגת. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. ריאל מדריד מכרה בשנה שעברה 1.4 מיליון חולצות רפליקה ברחבי העולם (הכנסה של כ־140 מיליון יורו). הוא אחד מהאגדות הכי גדולות שלנו וכמו כריסטיאנו רונאלדו הוא יודע שזה תמיד יהיה הבית שלנו. כבר ראיתם בעבר את כריסטיאנו רונאלדו, כוכב ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל שזכה בכל תואר אפשרי (טוב, למעט המונדיאל), מככב על המסך בפרסומות ישראליות ואף מדבר עברית. מי שהשיג את אחד הכרטיסים האחרונים לשם, הוא כריסטיאנו רונאלדו, האיש שאחרי עוד הופעה. קבוצת הכדורגל של ריאל מדריד נחשבת למותג מוביל בעולם עם מאות מיליוני אוהדים. כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד גולאסו גול שער בעיטה קראטה כריסטיאנו רונאלדו. רונאלדו באיים הקנריים בשנת 2012, דווח בעיתון אס הספרדי, מימנו רונאלדו והסוכן שלו טיפול רפואי לילד חולה סרטן מהאיים הקנריים. העיתונאי אנדרס אופנהיימר מבקשת ממנו שערורית השחיטות המשפיעה כעת את התאחדות הכדורגל הבינלאומית (פיפ א). חמישה אתגרים משמעותיים מחכים לרונאלדו בשביל להבטיח את הזכייה בתואר שחקן השנה בעולם.

פפה מתקל בצורה כואבת את כריסטיאנו רונאלדו באימון ריאל מדריד ומפיל אותו לדשא. דף צביעה של קבוצת הכדורגל ריאל מדריד ,רונאלדו מחכה רק לכם , קדימה צבעו אותו! בעליל הרגיז, כוכב ריאל מדריד אמר כי הוא לא מעוניין. תביעת הענק נגד כריסטיאנו רונאלדו. העיתונאי אנדרס אופנהיימר מבקשת ממנו שערורית השחיטות המשפיעה כעת את התאחדות הכדורגל הבינלאומית (פיפ א).

כריסטיאנו רונאלדו: הסיבות לעזיבת ריאל מדריד לטובת יובנטוס ...
כריסטיאנו רונאלדו: הסיבות לעזיבת ריאל מדריד לטובת יובנטוס ... from img.wcdn.co.il
הערב (חמישי) התייחס לכך לראשונה סוכנו, ז'ורז'ה מנדש, באופן רשמי. על כריסטיאנו רונאלדו, אותו רכש בסכום שיא בקיץ 2009 ממנצ'סטר יונייטד, אמר פרס: Use custom templates to tell the right story for your business. כאן 11 | הצגה גדולה אמש של כריסטיאנו רונאלדו, עם שלושער מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות. כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד גולאסו גול שער בעיטה קראטה כריסטיאנו רונאלדו. רונאלדו באיים הקנריים בשנת 2012, דווח בעיתון אס הספרדי, מימנו רונאלדו והסוכן שלו טיפול רפואי לילד חולה סרטן מהאיים הקנריים. Get your team aligned with all the tools you need on one secure, reliable video platform. כמאמן של הקבוצה הבוגרת הוא ייזכר כאחד הענקים של ריאל מדריד.

כבר ראיתם בעבר את כריסטיאנו רונאלדו, כוכב ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל שזכה בכל תואר אפשרי (טוב, למעט המונדיאל), מככב על המסך בפרסומות ישראליות ואף מדבר עברית.

Make social videos in an instant: חמישה אתגרים משמעותיים מחכים לרונאלדו בשביל להבטיח את הזכייה בתואר שחקן השנה בעולם. כבר ראיתם בעבר את כריסטיאנו רונאלדו, כוכב ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל שזכה בכל תואר אפשרי (טוב, למעט המונדיאל), מככב על המסך בפרסומות ישראליות ואף מדבר עברית. כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד גולאסו גול שער בעיטה קראטה כריסטיאנו רונאלדו. פפה מתקל בצורה כואבת את כריסטיאנו רונאלדו באימון ריאל מדריד ומפיל אותו לדשא. כריסטיאנו רונאלדו, כוכבה הגדול של ריאל מדריד ואחד מהשחקנים הגדולים בעולם, עובר לאלופת איטליה יובנטוס. Use custom templates to tell the right story for your business. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. המאמן שהחליט להשאיר בחוץ את רונאלדו, לוקה מודריץ', כארים בנזמה ומרסלו שעלה רק כמחליף לקראת הסיום כמעט הביא להפסד, אלא שלמזלו סרחיו ראמוס הוכיח. העיתונאי אנדרס אופנהיימר מבקשת ממנו שערורית השחיטות המשפיעה כעת את התאחדות הכדורגל הבינלאומית (פיפ א). השניים פגשו את הילד ומשפחתו לאחר משחק של ריאל מדריד באצטדיון סנטיאגו ברנבאו והחליטו לממן לילד טיפול בבית חולים פרטי במדריד. דרכה של ריאל מדריד רצופה במסורת של זכייה בתארים. הוא אחד מהאגדות הכי גדולות שלנו וכמו כריסטיאנו רונאלדו הוא יודע שזה תמיד יהיה הבית שלנו.

ריאל מדריד מזוהה עם הצלחה ומצוינות מאז היווסדה כריסטיאנו רונאלדו. ריאל מדריד מכרה בשנה שעברה 1.4 מיליון חולצות רפליקה ברחבי העולם (הכנסה של כ־140 מיליון יורו).

Posting Komentar

0 Komentar

Ad Code